1Lelong

1Lelong
LELONGLINE RESOURCES - GUIDE SERVICES adalah PENERAJU UTAMA di Malaysia menyediakan perkhidmatan info dan panduan mengenai pembelian kenderaan LELONG serta menyediakan PANDUAN AKSES ONLINE

Selasa

Kastam

Kastam - JPJ Polis antara agensi kerajaan yang buat jualan kenderaan secara lelong iaitu kenderaan yang di sita seterusnya dilupuskan setelah lalui proses undang-undang, proses yang di sebut sebagai lucut hak dan jualan kenderaan lelong oleh kastam jpj polis mengikut prosedur yang di tetapkan oleh agensi berkenaan. 
Tidak ada mana-mana agen atau mana-mana pihak yang mewakili mana-mana agensi kerajaan, semua urusan jualan kenderaan lelong oleh agensi kerajaan hanya di uruskan oleh agensi berkenaan dan tidak melalui mana-mana individu atau pihak yang lain. Jualan kenderaan lelong oleh Kastam, Polis, JPJ atau mana-mana agensi kerajaan adalah disebabkan penguatkuasaan undang-undang yang di lakukan oleh agensi berkenaan. 
Lelongline Resources juga tidak ada apa-apa kaitan dengan mana-mana agensi kerajaan dan tiada apa-apa hubungan dengan mana-mana pengendali tempat lelongan awam yang lain. Lelongline Resources merupakan syarikat perniagaan yang berdaftar menyediakan perkhidmatan panduan bagi tujuan pembelian kenderaan yang di jual secara lelong oleh bank.
Lelongline Resources adalah pihak yang menyediakan perkhidmatan panduan pembelian kenderaan lelong, kini pelbagai info boleh di akses secara online melalui handphone berinternet dan anda di kehendaki baca keseluruhan kandungan blog/website lelongline ini dan untuk dapatkan info lebih lanjut CALL 013 2552000