1Lelong

1Lelong
LELONGLINE RESOURCES - GUIDE SERVICES adalah PENERAJU UTAMA di Malaysia menyediakan perkhidmatan info dan panduan mengenai pembelian kenderaan LELONG serta menyediakan PANDUAN AKSES ONLINE

Khamis

Tempat

Tempat atau lokasi alamat lengkap tempat jualan kenderaan lelong, terdapat lebih kurang 20 - 30 tempat jualan kenderaan di seluruh Malaysia
tempat jualan kenderaan lelong terdapat di semua negeri samada di sabah/sarawak serta semenanjung Malaysia, kecuali di perlis dan terengganu.
namun terdapat tempat jualan kenderaan lelong hanya merupakan tempat penyimpanan kenderaan yang di tarik dan jualan kenderaan lelong tidak dilakukan di situ. Umumnya atau kebiasaannya tempat penyimpanan kenderaan yang di tarik oleh bank dan tempat jualan kenderaan lelong di lakukan di tempat yang sama.
tempat jualan kenderaan lelong kebiasaannya di lokasi pinggir bandar atau yang berhampiran dengan bandar-bandar utama. Stor penyimpanan kenderaan yang di tarik oleh bank dengan kawasan yang agak luas bagi menyimpan kenderaan yang di tarik antara 50 - 1000 unit pada satu-satu masa.
tempat jualan kenderaan yang terbanyak adalah sekitar Klang Valley atau Lembah Klang, 5 tempat jualan kenderaan lelong di selangor yang berdekatan dengan Kuala Lumpur dan 3 tempat jualan kenderaan lelong sekitar Kuala Lumpur, keseluruhan 8 tempat jualan kenderaan sekitar Klang Valley iaitu di Selangor dan Kuala Lumpur. Di seluruh Malaysia, sekurang-kurangnya 1 tempat di Negeri Sembilan Sarawak Melaka Pahang Kelantan Kedah, ada 2 tempat Lelong kenderaan di Perak Sabah, ada 3 tempat lelong di Johor dan ada 4 tempat lelong di Penang, perubahan tempat lelong tertakluk pada kemaskini maklumat dari masa ke semasa.
tempat jualan kenderaan lelong hanya dibuka pada masa masa tertentu khususnya pada hari jualan lelong dibuat. Anda sebagai pembeli individu boleh masuk ke tempat jualan kenderaan lelong, cari dan dapatkan kenderaan mengikut keperluan serta bajet kewangan anda sendiri.
tempat jualan kenderaan lelong bukan tempat lawatan atau masuk untuk tengok-tengok atau masuk untuk servey nak pastikan betul atau tidak ada tempat jualan kenderaan lelong. Walaupun untuk masuk ke mana-mana tempat jualan kenderaan lelong tidak perlu buat apa-apa bayaran jika anda yang cari sendiri mana-mana lokasi tempat lelong dan masuk sendiri ke mana-mana saja tempat jualan kenderaan lelong seluruh Malaysia. Tetapi jika tempat jualan kenderaan lelong anda tak tahu, banyak lagi mengenai pembelian kenderaan lelong yang anda tak tahu. 
Lelongline Resources guide service adalah pihak yang menyediakan perkhidmatan panduan bimbingan pembelian kenderaan lelong, baca keseluruhan web Lelongline dan untuk dapatkan penjelasan lebih lanjut CALL 013 2552000