1Lelong

1Lelong
LELONGLINE RESOURCES - GUIDE SERVICES adalah PENERAJU UTAMA di Malaysia menyediakan perkhidmatan info dan panduan mengenai pembelian kenderaan LELONG serta menyediakan PANDUAN AKSES ONLINE

Jumaat

Proses

Proses pembelian kenderaan lelong agak mudah, masuk ke tempat lelong, cari atau pilih kenderaan yang di perlukan dan seterusnya buat pembelian kenderaan semasa jualan lelong di lakukan serta patuhi semua prosedur yang di tetapkan.
ambil tahu serta laksanakan semua yang sepatutnya dan pembelian kenderaan lelong yang dibuat agak mudah. Elak dari keliru atau hanya tahu sebahagian saja serta kurang atau langsung tidak tahu pelbagai perkara yang perlu di lakukan.
Bukan hanya mengenai kenderaan lama atau baru, mahal atau murah tetapi proses tukarnama yang mudah jika tindakan yang betul dibuat sebelum buat pembelian. Lelongline Resources memberikan panduan asas pembelian kenderaan lelong berkaitan sebelum, semasa dan setelah buat pembelian.
Lelongline Resources adalah pihak yang menyediakan perkhidmatan panduan pembelian kenderaan lelong, kini pelbagai info mengenai jualan kenderaan lelong boleh di akses secara online melalui handphone berinternet dan anda di kehendaki baca keseluruhan kandungan blog/website lelongline ini dan untuk dapatkan info lanjut CALL 013 2552000