1Lelong

1Lelong
LELONGLINE RESOURCES - GUIDE SERVICES adalah PENERAJU UTAMA di Malaysia menyediakan perkhidmatan info dan panduan mengenai pembelian kenderaan LELONG serta menyediakan PANDUAN AKSES ONLINE

Jumaat

Beli

Beli kenderaan pada harga lelong, secara umum mungkin agak luar biasa namun realitinya ialah suatu yang memang realistik atau benar-benar berlaku. Bagi yang belum pernah buat pembelian kenderaan yang dijual secara lelong tentunya akan rasa pelik atau keliru kerana kurang atau langsung tiada pengetahuan mengenainya.
Senario ujudnya pembelian kenderaan secara hutang samada melalui bank loan atau dengan syarikat kredit sejak berpuluh-puluh tahun lalu sehingga kini apabila pembeli kenderaan yang berhutang gagal bayar ansuran bulanan, kenderaan di tarik seterusnya dijual secara lelong. Disebabkan pengetahuan agak terhad atau kurang serta langsung tidak tahu mengenai jualan kenderaan lelong agak sukar anda buat pembelian kenderaan yang dijual secara lelong.
Lelongline Resourses adalah pihak yang menyediakan perkhidmatan panduan pembelian kenderaan lelong, hanya setelah anda buat pendaftaran dengan sms kan nama dan nombor kad pengenalan ke no. 0132552000 serta setelah buat bayaran fees services RM 2 ribu untuk dapatkan link website dan jika perlukan untuk dibawa terus ke tempat jualan kenderaan lelong bagi kali yang pertama/dibawa hanya sekali saja ke tempat lelong perlu buat bayaran lagi sebanyak RM 1 ribu jadi keseluruhannya sebanyak RM 3 ribu untuk panduan akses online dan dibawa ke tempat lelong. Anda hanya diberikan Panduan Akses Online iaitu link-link web untuk bayaran RM 2 ribu yang memudahkan anda dapatkan pelbagai info jualan kenderaan lelong melalui handphone anda.