1Lelong

1Lelong
LELONGLINE RESOURCES - GUIDE SERVICES adalah PENERAJU UTAMA di Malaysia menyediakan perkhidmatan info dan panduan mengenai pembelian kenderaan LELONG serta menyediakan PANDUAN AKSES ONLINE

Ahad

kenderaan kereta LELONG - kereta kastam polis JPJ lelong

kenderaan / kereta LELONG - kereta kastam polis JPJ lelong - terkini berlaku sekitar lembah klang yang sebelum ini berlaku di seluruh negara. Dakwaan dan tawaran kenderaan murah, yang biasanya mengaitkan agensi kerajaan seperti polis, kastam, JPJ dan pelbagai agensi lain. Honda Jazz, toyota vios, bmw dan pelbagai kenderaan berjenama, yang ditawarkan harga murah dari 10k dan lebih murah dari harga pasaran. Dakwaan terus dari "orang dalam" yang mampu mempengaruhi pembeli  dengan pelbagai dakwaan yang mengelirukan serta 'bodoh-bodohkan" pembeli. 
Sememangnya ujud jualan secara LELONG oleh agensi kerajaan, tetapi ianya melalui proses yang ketat atau mengikut garis panduan yang ditetapkan dan tidak ujud jualan secara 'runding terus' pada pembeli. Tiada mana-mana agensi kerajaan lantik pihak atau individu untuk kenderaan dengan harga murah dan terus pada pembeli individu sedangkan penjual-penjual kenderaan terpakai 'berebut-rebut' nak kan kenderaan berkenaan, untuk buat untong. Apa istimewanya anda yang menerima tawaran kenderaan harga murah ?, jika betul ada kenderaan yang murah atau apa-apa kenderaan yang murah dari harga pasarannya lebih 50k dan dijual terus pada anda cuma 10k, tidakkah terasa pelik dan perlu fikir betul-betul sebelum serahkan $wang pada penjual berkenaan. 
Kegiatan jenayah, berurusniaga dengan mafia/penyamun/pencuri, memiliki barang curi, kesalahan bersubahat dengan penjenayah, kesalahan memiliki barang curi, bermalam dalam lokap bila ditangkap, bercuti panjang dalam penjara setelah dibicara di mahkamah, hilang wang dapat malu, dapat gelaran banduan bila keluar dari penjara dan pelbagai perkara boleh berlaku bila nak senang, nak mudah tetapi yang dapat padah, kesengsaraan sepanjang hayat. Jangan terlibat dengan apa-apa yang tidak tahu dengan betul-betul, buat rujukan dengan pihak-pihak tertentu.
Lelongline Resources adalah pihak yang menyediakan perkhidmatan panduan pembelian kenderaan lelong, kini pelbagai info boleh di akses secara online melalui handphone berinternet dan anda di kehendaki baca keseluruhan kandungan blog/website lelongline ini dan untuk dapatkan info lanjut CALL 013 2552000