1Lelong

1Lelong
LELONGLINE RESOURCES - GUIDE SERVICES adalah PENERAJU UTAMA di Malaysia menyediakan perkhidmatan info dan panduan mengenai pembelian kenderaan LELONG serta menyediakan PANDUAN AKSES ONLINE

Jumaat

kenderaan kereta lelong - kastam & singapore

kenderaan kereta lelong - kastam & singapore, 2 perkara yang sejak akhir-akhir ini menarik perhatian. Jualan kenderaan lelong dari agensi kerajaan seperti kastam biasa dibuat tetapi ianya melalui proses tertentu dan biasanya kenderaan yang disita atau di tahan atas sebab-sebab tertentu seperti tiada permit import / AP atau pengubahsuai yang tidak mengikut peraturan yang ditetapkan dan kenderaan ini dirampas dan seterusnya di lelong.
Manakala kenderaan yang dikatakan dibawa masuk dari singapore yang biasanya kenderaan yang telah cukup tempoh penggunaan di singapore. Kebiasaannya kenderaan berkenaan di 'scrap' atau dijadikan bahan buangan dimana 'part' tertentu dijual. Dakwaan kenderaan murah dari singapore biasanya adalah satu penipuan atau lebih serius jika ianya merupakan kenderaan yang dicuri dan dijual dengan harga murah. 
Jika anda mendapat apa-apa tawaran yang 'luar biasa' adalah dinasihatkan supaya lebih berhati-hati. Buat semakkan dengan pihak-pihak tertentu, jika kenderaan yang melibatkan mana-mana agensi kerajaan, buat pertanyaan terus kepada agensi berkenaan dan jangan sama sekali terus terpengaruh dengan tawaran harga murah.
Pembelian kenderaan yang mudah terus ditempat jualan kenderaan lelong, jualan dibuat mengikut proses dan prosedur yang telus serta anda boleh terus dapatkan kenderaan yang anda perlukan pada harga lelong.
Dengan bimbingan / GUIDE, pembeli lebih mudah memahami proses / prosedur asas pembelian kenderaan / kereta LELONG. Bagi tujuan membuat pembelian kenderaan yang dijual secara LELONG, baca keseluruhan kandungan blog http://lelongline.blogspot.com/  dan fahaminya, hubungi / CALL 013 255 2000 untuk ke tempat  jualan kenderaan LELONG