1Lelong

1Lelong
LELONGLINE RESOURCES - GUIDE SERVICES adalah PENERAJU UTAMA di Malaysia menyediakan perkhidmatan info dan panduan mengenai pembelian kenderaan LELONG serta menyediakan PANDUAN AKSES ONLINE

Sabtu

Tahu

Tahu atau nak tahu dalam urusan pembelian kenderaan lelong, antara soalan yang kerap ditanya, "dimana alamat tempat lelong", "kenderaan yang diperlukan berapa harga", "minta maklumkan kenderaan yang dikehendaki ada dimana", "carikan atau belikan dulu kenderaan yang dikehendaki dan berikan padanya", "nak tengok dulu tempat lelong" dan pelbagai request atau yang dikehendaki oleh pembaca blog/website lelongline ini.
Untuk bertanya untuk ambil tahu adalah yang terbaik namun ambil masa untuk baca kandungan blog/website lelongline ini dan seterusnya jika perlukan penjelasan secara direct CALL 0132552000 serta tanyalah apa pun yang nak tahu. Bagi jawapan soalan yang popular, sekadar nak tahu alamat tempat lelong dan kenderaan yang di kehendaki berapa harga, hanya setelah anda daftar dengan sms kan nama/no.kp dan buat bayaran fees RM 2 ribu, anda diberikan Panduan Akses Online iaitu senarai link-link website yang memudahkan anda dapatkan pelbagai info jualan kenderaan lelong melalui handphone berinternet anda. 
Segala info tertakluk perubahan yang di kemaskini oleh pengendali tempat lelong berkenaan. Hanya daftar dan bayar sekali saja, anda boleh masuk di semua tempat lelong dan tiada had seberapa banyak kenderaan yang anda beli pada bila-bila masa sepanjang hayat.
Bagi yang minta maklumkan kenderaan yang dikehendaki ada dimana atau minta carikan atau belikan dulu kenderaan yang dikehendaki dan berikan padanya serta nak tengok dulu tempat lelong, untuk makluman urusan pembelian kenderaan lelong hanya dilakukan oleh anda sendiri, tanpa agen, tiada broker dan tidak ada mana-mana pihak yang mewakili anda sebagai pembeli individu untuk beli kenderaan lelong berkenaan. Lelongline Resources adalah pihak yang menawarkan perkhidmatan panduan atau guide services pembelian kenderaan lelong yang memberikan perkhidmatan atau services setelah anda daftar dengan sms kan nama serta no. kad pengenalan dan bayar fees services RM 2 ribu, hanya setelah pengesahan bayaran telah dibuat, anda diberikan Panduan Akses Online iaitu link-link website. Dengan Panduan Akses Online berkenaan, pelbagai panduan asas pembelian kenderaan lelong mudah di muat turun / download, info jualan kenderaan lelong mudah di paparkan melalui handphone berinternet anda dan Lelongline Resources bukannya pihak yang menjual kenderaan lelong berkenaan. 
Lelongline Resources adalah pihak yang menyediakan perkhidmatan panduan pembelian kenderaan lelong, kini pelbagai info mengenai jualan kenderaan lelong boleh di akses secara online melalui handphone berinternet dan anda di kehendaki baca keseluruhan kandungan blog/website lelongline ini dan untuk dapatkan info lanjut CALL 013 2552000