1Lelong

1Lelong
LELONGLINE RESOURCES - GUIDE SERVICES adalah PENERAJU UTAMA di Malaysia menyediakan perkhidmatan info dan panduan mengenai pembelian kenderaan LELONG serta menyediakan PANDUAN AKSES ONLINE

Isnin

Cari

Cari dan dapatkan apa-apa kenderaan yang anda perlukan mengikut bajet kewangan anda sendiri. Pembelian kenderaan lelong, dimana pembeli itu sendiri yang perlu masuk ke tempat jualan kenderaan lelong dan lakukan sendiri semua proses pembelian kenderaan lelong. Tiada agen tiada-broker tiada mana-mana pihak yang lakukan apa-apa pun bagi pihak anda atau bagi pihak pembeli sebenar. 
Apa saja kenderaan yang diperlukan, anda sendiri yang cari serta pastikan condition/keadaan kenderaan berkenaan. Pada tarikh/masa tertentu, kenderaan yang akan dilelong di 'view'/dipamerkan bagi pembeli buat inspection/pemeriksaan. Sebagai pembeli, anda sepatutnya ketahui pelbagai perkara yang wajar dilakukan sebelum buat pembelian. 
Dengan teknologi terkini khususnya smartphone/handphone berinternet, pelbagai info mengenai jualan kenderaan lelong boleh di akses secara online. Agak mudah anda cari dan dapatkan kenderaan melalui akses online serta semuanya di hujung jari anda.
Lelongline Resources guide services adalah pihak yang menyediakan perkhidmatan panduan pembelian kenderaan lelong, baca keseluruhan kandungan blog/website lelongline bagi dapatkan pelbagai info dan untuk daftar sms kan nama/no.kp ke 0132552000