1Lelong

1Lelong
LELONGLINE RESOURCES - GUIDE SERVICES adalah PENERAJU UTAMA di Malaysia menyediakan perkhidmatan info dan panduan mengenai pembelian kenderaan LELONG serta menyediakan PANDUAN AKSES ONLINE

Isnin

Lelongline Resources

Lelongline Resources adalah syarikat yang berdaftar secara sah beroperasi, merupakan pihak yang menyediakan perkhidmatan bimbingan atau info mengenai panduan pembelian kenderaan yang di jual secara lelong. Bukan pihak yang menawarkan apa-apa kenderaan pada harga murah atau bukannya pihak yang menjual apa-apa kenderaan dengan harga murah dan Lelongline Resources bukannya pemilik pada kenderaan yang di jual secara lelong dan tiada apa-apa kaitan samada dengan pihak pengendali tempat jualan kenderaan lelong atau tiada apa-apa hubungan dengan pemilik yang sah bagi kenderaan yang di lelong. 
Lelongline Resources hanya memberikan perkhidmatan atau services dengan menyediakan info atau maklumat asas mengenai panduan pembelian kenderaan yang di jual secara lelong. Bagi mendapatkan perkhidmatan dari Lelongline Resources, anda perlu daftar dengan sms kan nama dan no.kad pengenalan serta buat bayaran fees guide sebanyak RM 2 ribu. Bayaran fees guide yang dibuat adalah bagi mendapatkan guide atau panduan asas mengenai pembelian kenderaan lelong samada dibawa ke tempat jualan kenderaan lelong serta di berikan panduan akses online atau hanya di berikan panduan akses online saja. 
Supaya tidak keliru, sejujurnya di nyatakan bahawa untuk masuk ke mana-mana saja tempat jualan kenderaan lelong seluruh Malaysia adalah tidak perlu buat apa-apa bayaran atau free entrance atau tidak dikenakan apa-apa bayaran untuk masuk ke tempat jualan kenderaan lelong. Malah jualan kenderaan lelong kebiasaannya di sebut sebagai lelongan awam atau public auction, semua orang boleh masuk ke tempat jualan kenderaan lelong. Anda cari sendiri mana-mana tempat lelong, anda masuk sendiri dan buatlah apa yang anda suka serta boleh buat pembelian kenderaan mengikut tahap pengetahuan anda sendiri berkaitan proses serta prosedur asas pembelian kenderaan lelong.
Jika tempat jualan kenderaan lelong pun anda tak tahu, yang merupakan maklumat terlalu asas pun anda tak tahu, agak sukar jika anda hanya ambil tahu sebahagian saja info tetapi pelbagai perkara mengenai pembelian kenderaan lelong anda tak tahu. Tidak ujud apa-apa kekeliruan atau paksaan dalam berurusniaga, perlu tahu apa yang anda sendiri lakukan dan anda sendiri lakukannya secara sukarela. Bagi mendapatkan perkhidmatan dari Lelongline Resources, smskan nama dan no.kad pengenalan serta buat bayaran fees guide RM 2 ribu. Ambil masa yang sesuai bagi baca pelbagai kenyataan pada keseluruhan blog/website www.lelongline.com dan jika memerlukan penjelasan CALL 013 255 2000