1Lelong

1Lelong
LELONGLINE RESOURCES - GUIDE SERVICES adalah PENERAJU UTAMA di Malaysia menyediakan perkhidmatan info dan panduan mengenai pembelian kenderaan LELONG serta menyediakan PANDUAN AKSES ONLINE

Ahad

Tipu

Tipu mengenai jualan kenderaan lelong, keliru dengan pelbagai dakwaan atau salah faham mengenai pembelian kenderaan lelong dan fobia terlalu takut berurusan perniagaan dalam talian online. Jualan kenderaan secara lelong telah lama dilakukan namun disebabkan kurang atau langsung tak tahu dan ambil mudah dalam berurusan, menyebabkan keliru pelbagai perkara mengenai pembelian kenderaan lelong. 
Agak sukar anda di tipu untuk buat pembelian kenderaan yang di jual secara lelong. Sebab semua proses pembelian kenderaan lelong adalah dilakukan oleh anda sendiri, anda sendiri perlu masuk ke tempat jualan kenderaan lelong buat pemeriksaan / inspection pada kenderaan sebelum anda sendiri buat keputusan samada buat pembelian atau tidak.
Tiada sesiapa pun yang akan menipu anda mengenai pembelian kenderaan lelong, ini adalah kerana anda sendiri yang lakukan semua proses dan prosedur pembelian kenderaan lelong. Tiada agen, tiada broker dan tiada mana-mana pihak yang mewakili anda atau bertindak bagi pihak anda. Kenderaan lelong hanya dibeli melalui proses lelongan, dihadapan jurulelong dan pembelian di lakukan semasa jualan lelong dibuat.
mengenai cara bayaran bagi pembelian kenderaan lelong pula, umumnya semua pembelian kenderaan lelong dilakukan secara tunai atau cash. Namun jika anda berkelayakan buat pinjaman peribadi atau personal loan, setelah dapat cash/tunai dari pinjaman peribadi/personal loan, anda boleh bayaran tunai/cash bagi pembelian kenderaan lelong.
Bagi yang terlalu fobia di tipu untuk berurusan pembelian kenderaan lelong, anda hanya keliru atau kurang maklumat mengenai prosedur pembelian kenderaan lelong dan kebiasaannya ambil mudah atau kurang atau langsung tak ambil tahu tentang pembelian kenderaan lelong. Ada yang request minta nak alamat tempat lelong, nak tengok nak servey tempat lelong dan countim macam-macam perkara yang agak pelik. Teknologi kini dengan handphone berinternet, semua info mengenai jualan kenderaan lelong mudah di akses di hujung jari anda. Alamat lengkap lokasi tempat lelong, list senarai kenderaan yang di lelong, harga, tahun keluaran, jenis, jenama dan pelbagai maklumat mengenai jualan kenderaan lelong boleh di akses melalui handphone berinternet anda.
Lelongline Resources guide service adalah pihak menyediakan perkhidmatan panduan bimbingan pembelian kenderaan lelong, baca keseluruhan kandungan web lelongline dan untuk keterangan lebih lanjut, CALL 0132552000